luciaaa blablabla

ja, idag var det inte lucia för det är det på söndag. men vi firade iallafall och eftersom min klass är musikklass så hade vi luciatåg hos siba. vi fick väl 3/4 tusen tror jag :) så här kommar bilder från det:


på spårvagnen påväg till siba. linn och edvin+petters och allys händer.


elin gäspar hihi<3




happyhappy


vi är bäst

japp, det var det mesta av skoldagen. nej juste, vi hade juh svenska också. i svenskan har vi typ att vi ska skriva en text om vad som helst och sen ska vi läsa upp det för hela klassen någon gång vecka 3. jag har valt djurens rätt, shocking huh? nej men då iallafall så tänkte jag kolla på en djurplågeri film på youtube på lektionen. asså nu tänker alla att jag är dum i huvvet, men jag måste juh veta hur det är i världen för att ha något att säga. eller hur? men det slutade med att jag började gråta av en film och stängde av den. fy fan vad jag hatar sånna människor... vet inte riktigt om jag ska länka eller lägga ut filmen här asså. den är verkligen sjukt hemsk så jag lägger inte ut den. nej ni som går i min klass kommer istället få se den vecka tre. jag ska försöka att hålla mig lugn medan jag ser den.
annars får ni ha det, nu ska jag och jenny göra nåt skoj. ja, för jenny är här och vi ska se paranormal activity ikväll (: kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0