låååååång dag

jag har tyvärr inte bloggat på hela dagen idag, men det har varit ganska fullt upp. först var juh jag och mitt lag (AZALEA ÄR GRYMMAST) iväg på citroën cupens slutspel. där gick båda våra lag vidare till final så vi mötte alltså varandra i finalen haha. men då vann det andra laget :/ men som tränaren stig säger: "det krävs ett azalea lag för att slå ett azalea lag". hihi, men sen när jag kom hem så duschade jag och stack till hilda. hon och elin höll på att göra pepparkakshus... det gick inte så bra, men det blev riktigt fint tillslut. pictures:
herr nilsson i fokus
klappat och klart!
och sen blev jag och hilda väldigt nostalgiska, så vi gick upp på vinden och hämtade prinsesslegot. det legot var mitt liv hela trean haha. fast elin hatade det då >:(
men hon skulle gå hem och äta så hon slapp vara med mig och hilda när vi byggde. men sen kom elin tillbaka för någon timma sen när jag och hilda var klara och det blev lite kaos:
rösterna är helt fuckade. eller jag hoppas iallafall att jag inte låter så som jag låter på videon :/
men nu så ska jag sluta bogga. kanske kommer mer ikväll, men nu måste jag vara social mot hilda och elin. sover här, hos hilda, i natt, vem vet vad som skeeeeeeeeeeeer när man är hemma hos en busunge som hilda :o
kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: lizaaaaaa,

känner att någon blev lite inspirerad av Astrid Lindgrens Juls pippi på non haa?

2009-12-21 @ 19:02:18
URL: http://llhk.blogg.se/
Postat av: elin

hahahah, va kul det va ! <3

2009-12-22 @ 11:18:28
URL: http://elinrosenblad.devote.se
Postat av: :D

du har en söt blogg! kul att läsa

2009-12-23 @ 21:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0