kronhus café + 88an kokosboll

var ute idag igen med busan. vi träffade på den andra katten igen så jag fick titta på när dom stirrade på varann i en timma idag igen, men vill man vara en god matte så vill man. men efter det så åkte jag med mamma och hennes kompis till kronhusbodarna. jag köpte lite presenter till folk i familjen, men jag tänker inte säga vad för jag tror att min brorsa har listat ut vad min blogg heter... men iallafall så fikade vi där sen och det finns juh en chokladfabrik där så vi köpte sånna där stora kokosbollar. fast kokosbollarna finns i massa olika sorter, så jag tog en med nötter utanpå och lite mörkare choklad inuti. fan vad gott det var :) jag är fortfarande mätt, men jag ska på träning om en och en halv timma så jag måste äta typ ett äpple eller något innan. asså jag vet inte om det är så smart av mig att gå på träningen för jag har ont i halsen och är snuvig... men fuck that, det är sista träningen för året så jag går ändå. jag hoppas faktiskt att min hals gör så ont på onsdag att jag slipper sjunga solo. inte för att jag inte vill det men jag börjar typ skaka när jag ska göra sånt och det är sjukt jobbigt :( jag kan inte hjälpa det, även om jag andas lugnt och så så blir jag jätte skakig. bajs åt det. men nu ska jag göra något annat. kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0