julen rullar på

har inte öppnat presenter och så för släkten är fortfarande här :) för några år sedan så hade vi så att man gav presenter till alla i släkten, men vi har lagt av med det nu för det blir så stressigt. nu har vi bara så att var och en ska köpa en present för cirka 50 kronor. det ska vara något som vem som helst skulle vilja ha eller nåt som vem som helst skulle behöva. sen så kör vi en lek där man slår två tärningar och om man får en etta eller en sexa så får man ta ett paket från pakethögen. tärningarna går laget runt tills alla paket i högen är tagna. då kanske det är så att någon har två paket och någon har inget, så då tar man bort en av tärningarna och kör som man gjorde förut. men nu får man då ta paket av varandra. man slutar inte förän alla har ett paket var, så leken kan hålla på i evigheter om någon bestämmer sig för att jäklas med alla andra haha. men jag fick iallafall kryddor hahahahh men jag bytte dom med farmor så jag fick en biobiljett iställt :D
men nu så sitter jag bara här och äter knäck, sjuuuukt gott. hoppas alla ahrdet trevligt, och om 25 minuter är det karl bertil johnssons julafton! ingen missar.

hoppas alla har en trevlig julafton kramar/ yllet


bild hämtad från google.




Kommentarer
Postat av: tealahöfd gmiruotp ioä'

jag missade :''c

2009-12-25 @ 11:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0