jul...?

asså när man var liten så gick hela december (om inte också november) ut på julafton. man hade en så stor förväntan på julen. den var verkligen skitrolig. jag kommer ihåg den där känslan när man inte kunde somna på kvällen den 23 december, och sen på morgonen vaknade man klockan 7 och sprang upp för att titta i julstrumpan haha. nu gillar jag fortfarande julen, men det är nya känslor som jag får nu. när jag tänker jul, nu för tiden, så tänker jag "vad kul att träffa släkt och äta god mat ( fast ärligt talat är inte julmaten så mycket att snacka om. julgodiset är däremot bättre (;  ). och vad fint det är med alla ljus överallt" . det är också härliga tankar. ja, när man var liten kanske julen var roligare, men jag tycker fortfarande om den lika mycket, fast på andra sätt.
och i år skippar jag inte julstrumpan:


suddig bild, men jag orkar inte ta en ny.


eh asså den sitter lite högt upp, men det var den enda kroken jag hittade i mitt rum hihi.
hoppas ni får en riktigt god jul, kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0