jag älskar min katt

hon ligger på min bröstkorg just nu och kurrar. så mysig skulle hon vara varje kväll tycker jag. då skulle jag alltid somna på en gång<3

men ja, nu är konserten över och det här läsårets musiklektioner har gjort sitt syfte. men typ allting gick asbra, och jag tror att alla är nöjda. men jag åkte hem med en konstig känsla inom mig... så jag har bara inte lust att skriva. ni kanske får bilder från konserten imorgon, men just nu behöver jag mitt lyckopiller=oc.
god natt/ yllet


före konserten
och btw, det var 2 anonyma som kommenterade mitt förra inlägg. asså jag kan juh inte ge er någon klubba om jag inte vet vilka ni är (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag är och förblir en av afrikas mustik(amaroula cream reklam;d)

2009-12-17 @ 00:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0