inläggstitel

vi har vaknat nu och jag känner mig fett ofräsh. usch, det är typ as varmt och så har jag chipssmak i munnen även om jag borstade tänderna igår :( men nu lyssnar vi på kent och busan har damp. hon hade damp hela eftermiddagen igår och sen hela kvällen också. hon har typ cuttat mig i fingret med sina inbyggna rakblad :o
men idag blire nog en ganska seg dag. säg till om någon vill göra något på kvällen, för på dagen ska jag typ bara städa och göra iordning mitt rum. det kan nog bli lite kul, ska sätta upp min tavla och så :) den är fett najs. och juste! jag ska sjunga ett solo på julkonserten och det kommer gå piss. jag blir alltid så jävla nervös! bajs, det måste gå bra, önska mig lycka till allihopa :) men nu ska jag vara social mot jenny, kramar/ yllet


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaha, så det blev du. Men på vilken låt? Och vem skall sjunga på den andra? Lycka till :) <3

2009-12-13 @ 10:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0