"if i only could make a deal with god"

ohh, love that song! seriöst, vem gör inte? den är kvällens drog.



ja... har inte gjort så mycket sen senaste bloggningen. eller, tja jag har varit ute med busan. jag kan inte hantera min ipod (den är typ 3 år gammal och knappt använd) så jag tog cd-spelaren och satte i en gammal hederlig cd-skiva. sen gick jag ut och lyssnade igenom 17 the smiths låtar medan busan satt och andades frisk luft. det är lite sjukt det där. asså hur utvecklingen går så fort. när jag gick på dagis hade jag liksom en kasettbandsspelare och jag tyckte den var skittuff, hihi. sen fick man en cd-spelare och var jättelycklig och nu finns det iphones som är liksom allt man kan önska sig i ett. det är nästan lite läskigt hur snabbt det går.

haha, nu hörde jag hur min brorsa också satte på running up that hill. jag har stort inflytande på folk, yesyes :) men jag skriver antagligen mer lite senare, så titta in igen om ett tag och om jag inte har lagt in något mer då.. titta bara in igen ännu senare. ja ni fattar. kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0