idag är det inte vilken dag som helst

nej, för vi vet alla vilken dag det är och jag känner mig typ smått lycklig :) pappa satte just på julskivan med gamla julsånger. åh vad jag älskar julen! det är ofcourse inte så många som orkar gå in på datan och kolla bloggar idag, men jag vill ändå skriva av mig.

men vi fick som sagt en vit jul, även om den håller på att smälta bort. jag gjorde en snö katt i snön igår, men den har smält ihop nu :( wellwell, bara det faktum att vi har lite snö är ganska fantastiskt :) men nu har mormor och morfar kommit och alla de andra kommer till kalle anka. tänk bara att typ hela sveriges befolkning kommer att sitta framför tvn och titta på kalle ankas julafton. och de som inte tittar på kalle anka tittar väl på anna anka, usch haha. men nu ska jag gå och hjälpa till i köket. finns alltid något att göra!<3


ingen ny bild, kamera batterierna är på laddning.

GOD JUL!!!
//yllet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0