hohoho, ett paket till mig...

...i form av en aladinask :D eller, det var inget paket precis. jag rotade bara igenom kylskåpet och hittade asken där, helt oöppnad. ylva goes happy all day long! ja, så nu sitter jag här med en... höstnougat var det visst. den smakar kaffechoklad, asgott :)

men idag har vi då alltså tränat inför konserten ikväll. allting låter faktiskt ganska bra (y) eller alla trodde iallafall att vissa låtar skulle låta asdåligt, men de funkar de med. men som tur är kan jag sjunga även om jag är hes. det skulle såklart låta bättre om jag inte var hes, men det får funka som det är nu. men jag gick hem efter det att vi hade tränat färdigt för jag måste vila rösten. jag missade ändå bara genomgång av lite prov som vi redan har haft. så jag är då hemma nu och har varit det i typ två och en halv timma :) så hittils har jag duschat och ätit lunch. och så blir det såklart en hel del oc när man sitter ensam hemma.
men juste! jag har bestämt mig för kvällens outfit. det får bli blå/svart randiga leggins, benvärmare, svarta shorts och änglahalsbandet (haha, lite cheezy). och såklart nordhemscollegetröjan.


sådär ser jag ut, men ni får ingen bild på ansiktet nu. kanske ikväll om jag orkar. men jag ska iallafall ha smink, jag skiter i om jag tappar lite ögonfransar. men vi kanske hörs ikväll då. kanske inte, beror på när jag kommer hem. men jag blir nog uppe rätt sent för vi har sovmorgon till 10 imorgon! wuhuu
kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: Jenny:D

Du har fina kläder^^

Och nordhemströjan is the shieeet:P

2009-12-16 @ 16:02:28
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/
Postat av: lizaaaaaa,

ylva du kanske är min räddare i ndöden, ja tänker också haaa shortssss , pusss finaast

2009-12-16 @ 16:36:18
URL: http://lizaffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0