hat hat hat

jag har väldigt mycket aggressioner inom mig just nu. har spelat icy tower aslänge för jag kunde inte slita mig från det. men det gick bara sämre och sämre och jag blev bara argare och argare haha. så nu har jag precis stängt av det. puh, asså man vet inte vad som händer när jag är förbannad. jag har t.ex haft sönder tre mobiler olika gånger när jag har varit arg. inte bra :/ men jag lyckades behärska mig denna gången. fast jag hade lite tankar på att slänga datorn i golvet, men jag lät bli.
men idag har min katt varit ute för första gången i stan på typ 1 och en halv månad :) hon har juh inget revir nu för hon är så feg. så då jagar de andra katterna på gården bort henne så jag måste vara med henne när hon ska ut. så därför var jag med henne ute i en timma och sen tog jag in henne. hon var jätte salig över att få vara ute och därför blev det en del besvär när jag skulle ta in henne. har rivmärken över hela vänsterarmen och hela högerhanden, usch. men det läker får vi hoppas. här har vi bilder på en lycklig katt:





och hon hittade en annan katt som hon stog och stirrade på i ungefär 45 minuter:

haha busan ser ut som en tjock sten. love her!

men idag har jag inte bara rastat katten, utan jag har städat och gjort om hela mitt rum. hade massa skit jag inte vill ha längre, så det kastade jag ut i hallen... mamma och pappa får ta hand om det :D och så fixade jag lite med mina porslinskatter. jag har sjukt många, har samlat sedan jag var typ 3/4 tror jag. jag fick det till 48 stycken


ja, det är en hund som ligger i korgen närmast på bilden, men jag räknade ofcourse inte med den :)
japp, nu är jag alltså ganska nöjd med mitt rum. ska bara hänga upp afficher och lite sånt på väggarna så blire asbra (y) men nu ska jag kolla andras bloggar, kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åååå, hon är så söt. Vill bara äta upp henne!! :D

2009-12-13 @ 10:29:48
Postat av: lizaaaaaa,

fina bilder!

2009-12-13 @ 21:42:40
URL: http://lizaffs.blogg.se/
Postat av: lizaaaaaa,

vem är de som är katerian O.O ?

2009-12-13 @ 21:43:07
URL: http://lizaffs.blogg.se/
Postat av: Kathy

åhåå, sött :3 sån där korg med hund har jag med, fast med en katt :)

2009-12-15 @ 23:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0