H J Ä L P

Helsvarta leggins?
Jeans?
Ängel halsband?
Lite smink denna gången?
Peace halsband?

Asså vi måste ha våra collegetröjor från nordhemsskolan på oss imorgon på konserten, men jag vet ändå inte vad jag ska matcha med. vi ska vara i en kyrka så jag börjar dra åt ängelhalsbandet.. men jag vet inte om det med sminket. mina ögonfransar är i så pass dåligt skick nu att det borde vara smart att låta bli sminket... men det är sjukt kul att klä upp sig lite extra och göra sig iordning och så! hmm, this is hard. tänk, för någon vecka sedan visade jag på bloggen hur jag sminkade mig och då skrev jag att jag brukade böja ögonfransarna EFTER att jag tagit på maskara. och så skrev jag att det inte skadade dem ett dugg, och bara några dagar senare börjar jag tappa mina älskade fransar haha :( men efter jullovet kommer jag tillbaka med frisk hy, friska ögonfransar och en frisk ylva. måste bara bli av med den här förkylningen.'

men jag har tänkt lite på det där med 2010, vem har inte lixxom? men det jag menar är att det känns verkligen bra. det blir en helt ny start för mig, för alla.
när 2008 började dra mot sitt slut så tänkte jag hela tiden att "2009 ska bli så fucking mycket bättre än 2008 har varit". hah, då anade nog ingen att jag skulle hamna på rehabcenter för anorexia och att allt skulle bli så messed up. men det är livet, eller hur. hur kul skulle det vara utan lite uppförsbackar och oväntade händelser?
inför 2010 hoppas jag på många överraskningar och nya påhitt. men det kan få vara mindre av de dåliga hädelserna detta året ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0