fynd i garderoben

visste inte vad för tjocktröja jag skulle slänga på mig imorse, så jag kollade lite i garderoben och hittade en blå tröja. fick den i februari, men har inte använt den en enda gång, och den var ändå fett snygg. men idag fick bli första gången :) have a look at it:

  
wihu, sitter och kollar på desperate housewives. det är rätt skoj :) fast nu blevre reklam.
juste! pappa har beställt fokis kalender till mig i julklapp :D bilderna är underbara och så grymma. foki är grym, inte som alla andra kända bloggare: "nu har jag förstorat läpparna för femtionde gången" och "ikväll, fredag, ska jag dricka för TREDJE gången denna veckan". kanske överdrivet... eller nej då haha. men nu börjar de desperata hemmafruarna igen. so long! kramar/ yllet


Kommentarer
Postat av: Elin

jättefin tröja!<3

2009-12-09 @ 16:21:45
Postat av: lizaaaaaaaaaa

den va asfin, puss gumman

2009-12-09 @ 21:09:57
URL: http://lizaffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0