fy skäms på mig...

... för jag har inte bloggat idag, och jag tänkte blogga igår kväll, men jag och linn hade damp så det passade sig icke. asså vi sprutade sån där grädde på typ på massa bilar bara för att vi hade så tråkigt. linn spelade in lite av det, och det var sepe, men jag har inte filmerna så jag kan inte lägga upp dem. sorry :( men jag hann inte blogga imorse heller! förlåt förlåt förlåt men jag och linn vaknade 2 på dagen av någon anledning? jag fattar inte hur det gick till för vi somnade liksom klockan 3? aja,
men jag hann inte blogga då för jag skulle sticka till jenny och jag och klara skulle färga hennes hår. det blev awsome btw :) mörkrött överhår och svart underhår.
nu upptäckte jag att klockan blev 00.00 så detta inlägget hann inte komma ut på bloggen förän idag då, och inte igår :( men här får ni en cambild som vi tagit idag:



och en till för att jag är in the mood


skärpan på cambilderna är inte så bra, så man ser inte jennys nya hårfärg. men om ni tittar in på hennes blogg, http://blondinenjenny.blogg.se, imorgon så har hon säkert laddat upp en bild :) nu lägger jag upp klaras blogg också hihi http://yllegarnet.blogg.se

hugs and kisses/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0