freedom beggins

tomorrow. yes, jag vet att jag har rätt när jag säger att vi alla är mycket lyckliga just nu :) ändå har den här terminen gått riktigt fort. det känns inte som mer än en månad sedan jag stog på lägret i början av höstterminen och stekte köttbullar åt 60 pers, haha. men tiden är allt konstig. det känns verkligen som att den lever sitt eget liv och ibland bara kör iväg hur fort som helst. ja, på sätt och vis lever den väl sitt eget liv... tiden är juh ingenting som någon kan bestämma över. det är vi som måste anpassa oss till den. ojoj, nu går jag in på djupa grejer. kan säkert fortsätta snacka om detta i en timma om jag bara hade just tid... och lust xd men det skulle vara tråkigt för er och för mig med så vi skippar det :) men som sagt så är det då avslutning imorgon och den börjar elva i saronkyrkan. blir väl det gamla vanliga, lite sång av någon klass och någon dikt. sen håller väl rektorn ett tal och sen bär det av någonstans. vart vet jag inte ännu, men någonting hittar jag på.
jag saknar klara :( usch vad jag saknar henne, hon får allt ta och komma tillbaka snart. fast det gör hon inte för hon ska vara i australien i typ 3 veckor till. bajs åt henne! men jag fick faktiskt ett sms idag, ett tecken på att hon iallafall inte har glömt mig hihi.

men nu till lite julkonsertbilder som jag sa att jag skulle lägga upp idag. och jag vet fortfarnade inte vem det är jag ska ge en klubba till? den som kommenterade först var anonym så...


våran klass som är luciatåget. det gick ganska bra, fast sista låten blev faaaaaaaaail haha.


här sjöng vi väl billie jean eller något. 6an, 7an, 8an och 9an då. jag är typ i mitten av bilden längst till höger.


våran klasslåt. silent night (y)

och sen en randombild på busan bara för att hon är så fiiiin!

elin brevid :) vi fikade efter skolan och jag köpte lite julklappar. men vi var på värsta mysiga kafét i vasa som var typ orientaliskt och det var asgott. dit går vi någon mer gång. jag tror att det hette kafé vanilj.
kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0