fotboll är den mest värda sporten

eller, ja det finns annat som också är kul... men fotboll slår ändå allt. att kolla på fotboll är nästan alltid sjukt tråkigt, men att spela är så otroligt kul! kan inte fatta de som inte gillar att spela fotboll. att jag har spelat fotboll sedan jag var 6/7 säger väl det mesta. men iallafall så är jag tillbaka från cupen nu. har varit hemma i 2 timmar eller nåt. har duschat och ätit och lite sånt. imorgon blir det fotboll igen :D asså nu ska jag berätta.
i den här cupen som vi spelade idag, citroën cup, så blandade vi oss 95or med 94orna. för det är en 94-cup men vi samarbetar lite ibland och så. men iallafall så hade vi två lag med i cupen. och båda våra lag har gått vidare till semifinalerna som spelas imorgon. alltså kommer vi möta varandra i finalen om vi vinner semifinalerna. LÄSKIGT :o men det blir kul ändå hihi, men vi har totto i vårat lag och hon gjorde 10 mål idag på 3 matcher så det kommer säkert gå bra haha. men nu sitter jag här och fryser lite. jag har tagit på mig raggsockor. föresten, varför heter det raggsockor? det låter bara konstigt..

 
mina übershnügga raggisar. hahahaha usch, raggisar..

och så får ni en till bild på mig för jag är så oerhört ego!
nej usch den var ful, aja bloggar mer inatt. puss och kram/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0