det ser ut som att vi...

...äntligen får en vit jul! :D ja, kanske har klimatproblemen börjat vända till det bra? kanske har vi börjat ändra våra livsstilar till miljöns fördelar? ja, kanske. för just nu ser det ut som att vi får en sån där jul som det alltid var när man var liten. en helt vit jul :) igår, när jag, hilda och elin upptäckte att det snöade, så sprang vi ut och bara sprang omkring i snön. gud vad härligt det var! jag är sån att jag inte gillar att leka i snö, men alla andra brukar alltid kasta snöbollar och sånt så jag har alltid gjort det bara för att alla andra gör det.. men igår var det kul. det kanske beror på att vi inte har haft någon riktigt vintrig och snöig jul de senaste typ 5 åren? men i år ska allt snön hålla. annars blir jag ledsen.
så... nu får ni bilder från gårdagens snöutflykt:
haha, rejält med kläder är ett måste när det är 7 fucking minusgrader.
det första hilda gör är såklart att lägga sig på marken och göra en snöängel.
elin i fokus :) att kunna skriva god jul i snön är lycka.
och innan detta så bar vi ner madrasser från vinden. det slutade med att vi åkte på madrasserna nerför vindstrappan. haha, det kan sluta illa, men jag tycker att vi gjorde det ganska bra denna gången.
hihi, men nu ska jag gå och äta frukost. kramar/ yllet!

Kommentarer
Postat av: paulina♥

sv: ja du har helt rätt :) haha :D

2009-12-21 @ 16:17:31
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0