back in front of my love

yes, och alla vet vad som är min kärlek. datorn ofcourse. men nu har jag inte så mycket att skriva om. typ... eller ah, jag har inget att skriva om så ni får lite bilder istället från min dagliga timme ute med busan haha


omg jag är så egotrippad :o men det gillar vi :)


eftersom min hals är helt söndrig och jag är så snuvig så fick jag ta på mig ganska mycket kläder för att stå ut med att vara ute. jag hade alltså två stycken vantar på varje hand och extra sulor i skorna. och så min stora duffel och en mössa under luvan haha, jag måste ha sett ut som en jätte eller något.

 
och busan hittade såklart sin kompis. sen när jag skulle bära in henne blev hon jätte arg och började fräsa. men denna gången kunde hon inte bita i mina händer så att det började blöda för jag hade så tjocka vantar på mig! HAH!
kramis kramis/ yllet

Kommentarer
Postat av: Jenny:D

Världens sötaste jätte^^<3

2009-12-15 @ 19:26:56
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0