att det ska va så svårt

skulle fixat bankkonto idag, men kom hem från skolan typ 15.55 och banked stängde 4 så jag hann inte. jag har försökt skaffa detta kortet i två månader nu... eller jag har försökt få mamma att skaffa det åt mig i två månader, men hon har alltid glömt och när hon nu kom ihåg så fick jag reda på att jag måste vara med och blablabla. orkar inte. men snart ska jag till träningen. jag är alltid så seg innan fotbollen och vill inte gå, men när jag väl är där så är det skoj. så jag får pallra mig dit.
men nu till annat. jag har en icke-smink period nu. för asså min hud är fucked up och mina ögonfransar är ännu mer fucked up. typ tappar dom :( men det ska jag ändra på. och så måste jag låta mina ögonbryn vara också! dom är jätte nopprade :o a, nu ska mitt face alltså bli bra. yesyes, tänker bara sminka mig när det är lite roliga saker och sånt. busan ligger och sover brevid mig. gud, jag kan inte titta tillräckligt på henne för hon är så jävla fin! älskar min busan <3 blev inget intressant inlägg idag. har typ aldrig något intressant att skriva -.-
kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: lizaaaaaaaaaa

haha allla dina inlägg är intressanta vad du än skriver om ylva

2009-12-09 @ 21:13:36
URL: http://lizaffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0