ändrade kläder då...

jag kom på att åttorna (våran klass) ska ha ett luciatåg mitt i konserten och då ska vi ha på oss lusse linnen. alltså måste vi ha vita kläder under, så jag fick byta kläder även om jag inte hade velat. men detta jag har nu passar faktiskt bättre än det förra. here is the new outfit:


lite mer passande? -.- det skiter jag i men det är iallafall mer juligt.
och nu vet jag inte vad jag ska göra för jag ska inte åka förän om 3 kvart och jag orkar inte vänta. jag orkar inte vänta på någonting! jag vill bara ha lov nu på direkten. haha, vi har inte haft några prov denna veckan så jag har upptäckt att jag har varit väldigt lat. idag när jag kom hem från skolan s gjorde jag lunch, men så ställde jag bara disken på diskbänken och lät pappa ta hand om den, usch jag får skärpa mig. men nu babblar jag på om astråkiga saker så hej då. jag får väl roa mig med oc

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^       ^^^^^^^^       ^^^^^^^^^             ^^^^^^                 ^^^^^    ^^^^    ^^^    ^^^^^^^
^^^^     ^^^^^^^^^      ^^     ^^^^^^^     ^^       ^^^^^^^^^^^    ^^^^    ^^^^    ^^^    ^^^^^^^
^^^     ^^^^^^^^^      ^^^^     ^^^^^^     ^^^      ^^^^^^^^^^     ^^^^    ^^^^    ^^^    ^^^^^^^
^^^     ^^^       ^^^      ^^^^     ^^^^^^     ^^^      ^^^^    ^^^^     ^^^^    ^^^^    ^^^    ^^^^^^^
^^ ^     ^^^^    ^^^      ^^^     ^^^^^^^     ^^      ^^^^^    ^^^^     ^^^^^    ^^      ^^^     ^^^^^^^
^^^^^             ^^^^^             ^^^^^^^^             ^^^^^^^              ^^^^^^^        ^^^^^               ^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ 

:) hahaha omg, den första som kan gissa rätt på vad det står här får en klubba av mig imorgon i skolan xd
kramar/ yllet


Kommentarer
Postat av: Anonym

GOD JUL

2009-12-16 @ 20:02:42
Postat av: Anonym

DET STÅR GOD JUL! :D

2009-12-16 @ 21:10:17
Postat av: Jenny:D

Det står god jul:D Och jag är jenny, men det vet du ju^^<3

2009-12-17 @ 10:37:11
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/
Postat av: linn

GOD JUL OCH JAG SA DET I SKOLAN MEN JAG GLÖMDE ATT SKRIVA , ÅH HOPPAS JAG FÅR EN VIOLKLUBBA ÄNDÅ :(

2009-12-17 @ 21:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0