julen gick över bara sådär :o

idag har jag varit med nicole. vi hade inte träffats på ett tag, so it was great to catch up :)

men igår så uppdaterade jag inte så mycket om just min jul, så jag tänkte att jag skulle göra det nu (y)
vi kollade på kalle anka då och det var grymt som vanligt hihi. jag och brorsan satt och kommenterade allting och vi kom fram till att gamla musse pigg nog gick på droger. jag menar, kolla bara på hans ögon:


mmmhm,ni fattar vad jag menar?

och så skulle juh lilla kusinen lisen få sin första julklapp :D HON ÄR SÅ SÖT SÅ MAN BARA VILL ÄTA UPP HENNE!


men ska jag vara ärlig så var hon mer intresserad av inslagspappret till våran present en av självaste innehållet.. men hon är så söt så det gör ingenting.


sötnos är hon!
men sen iallafall så var det massa släkt och massa godis och massa tv. till sist, när alla utom mormor och morfar hade gått hem, så var det dags för paketöppning inom bara familjen. jag fick massa fina stuffffffffffs!


fokis kalender hihi.


örhängen, shnügga


för oss true blood fans, en bok om bara sookie stackhouse. det är lixxom en sidobok från true blood böckerna. tack brorsan!


en bok, jag läste lite i förväg från slutet. asså huvudpersonen blir nedputtad av sin pappa och sin bror från balkongen. hon dör fan, jag vet inte om jag kommer vilja läsa den för jag kommer bara bli deprimerad. mamma sa att sånt händer på riktigt i sverige ibland. helt sjukt! usch.


tre olika showegel. wihu, goda var dom också!


hand kräm, verkligen behövande på mina händer (y)

och så fick jag lite godis och lite annat. och massa moneeeeeeeeey! yey, men nu ska jag kolla på narnia med mammsen tror jag. puss och kram, hopps ni fick allt ni önskade er<3 /yllet


Kommentarer
Postat av: lizaaaaaaaaaaa

MYSIG sista bild! och var de dom öronhängena du prata om som din mamma skulle köpa? FINA!:)

2009-12-27 @ 00:51:41
URL: http://lhk,blogg.se
Postat av: mimmi i schweiz

fina presenter :D<3

2009-12-27 @ 20:17:31
URL: http://mimmiellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0